Ke garne??? What to do?! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu Ke garne??? What to do?! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu

Ke garne??? What to do?!

Door: Jessica en Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

20 April 2010 | Nepal, Pokhara

De afgelopen dagen waren niet de leukste tot dusver. Elke dag internet afspeuren, 's ochtends en 's avonds bellen met India (om me opnieuw op een vlucht te laten boeken) en tijd uitzitten in Kathmandu. Nou is Kathmandu altijd al een vrij hectische stad, maar met de chaotische, wanhopige en paniekerige toeristen erbij is het helemaal niet te houden. Na een zeer onzeker weekend was mijn enige houvast dat ik op een wachtlijst was gezet voor 24 april. Helaas is deze vlucht nog niet bevestigd en kan het dus zijn dat ik zelfs tot in mei moet wachten voor ik terug kan. Na gisteren met de Nederlandse ambassade te hebben gebeld, heb ik besloten om terug te gaan naar Pokhara. Weg uit de gekte van Kathmandu. Samen met mijn gestrande reisgenoot James uit Engeland hebben we gisteren al weer wat bekende gezichten gezien. Heerlijk om terug te zijn en ik merk dat ik een stuk relaxter ben dan de afgelopen dagen.

Maar goed, wat nu?! Elke dag zal ik de ontwikkelingen moeten volgen en India moeten bellen om me op een vlucht te laten inboeken (ook al weet ik dat ze dat niet zullen doen zolang de wolken boven Engeland en Belgie hangen). Zodra het wordt vrijgegeven moet ik er snel bij zijn om een plekje te bemachtigen. Met mij zullen duizenden anderen dat gaan doen. Vandaar dat het ook nog wel eens een lange tijd kan gaan duren. Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Please keep your fingers crossed!!!

  • 20 April 2010 - 08:27

    Fancy:

    Heej Jessica..
    Wat sneu dat je nog niet naar huis kunt.. Begrijp dat je het wachten nu wel zat bent... Hoop dat de onduidelijkheid snel voorbij is, en dat je snel weer naar je mannetje, familie en vrienden kan!
    Succes!

  • 20 April 2010 - 08:42

    Johan:

    Kom op he!

    nog ff een paar daagjes volhouden. Het ziet er goed uit voor de komende dagen in het luchtruim, dus wie weet.

    Kus johan

  • 20 April 2010 - 08:50

    Roos:

    Heee meid! Wat kloten zeg... hoop dat je je ondanks alles toch nog een beetje kunt vermaken en dat je heel snel in het vliegtuig naar nederland zit! :D

    Liefs

  • 20 April 2010 - 08:59

    Jitske:

    Hoi

    ja en dan duurt wachten echt lang.
    sterkte ermee.
    ze vliegen hier in Nederland momenteel wel weer. Nog niet alle vluchten vertrekken maar het begin is er.
    We wachten met je mee!!!!

    Greetzz Jits

  • 20 April 2010 - 09:13

    Kim:

    Zet hem op topper! We leven met je mee en hopen dat je heel snel weer naar huis kunt komen.

    Dikke kus Kim en Monique

  • 20 April 2010 - 09:51

    Rinus En Ber Klijn:

    Wat een belevenissen maak je mee. Maar zulke belevenissen kun je beter niet hebben.
    WE hopen dat je snel een vlucht vindt. Jessica. zou je het vervelend vinden om wat spulletjes voor ons mee te nemen? Binod heeft ze al gekocht. Het is niet groot een zwaar. Nl. armbanden, portemonees(geweven en pennentasjes.
    Als je het te bezwaarlijk vijnt moet je het eerlijk zeggen.
    Heel veel harteljike groeten van ons
    Rinus en Ber

  • 20 April 2010 - 09:56

    Johanna:

    Wat balen zeg, en wat stressvol dat je iedere keer alle vluchten etc. in de gaten moet houden. Ik hoop dat je snel wat geboekt hebt en weer lekker veilig bij ons in Nederland bent.
    Nu nog even proberen te relaxen en genieten van het leven daar!
    Knuffel Johanna

  • 20 April 2010 - 11:44

    Harmke En Olaf:

    We leven met je mee! Hou vol en hopelijk kun je snel richting ons kikkerlandje komen.
    Olaf wil je ook nog wat typen ... is wel abacadabra hoor...

    h5u67y9fwtuon0 ugdecvr5l8

    olaf
    xxxxx

  • 20 April 2010 - 11:56

    Marloes W:

    Tsjoh wat balen zeg....Wel fijn dat je een plekje hebt om naar terug te keren, en weg uit de chaos...nou ja probeer nog maar wel wat te genieten, je kan niet anders dan afwachten....ik blaas de hele dag door maar het gaat niet zo hard ;) sterkte meis en keep your head up! dikke kus....en tja...tot snel?!

  • 20 April 2010 - 12:11

    Wendy:

    Och meid, elke dag denk ik aan je en vraag ik me af of je al terug zal zijn. Maar nee, je zit nog steeds gestrand. Wat een gedoe he?! Wat een gevolgen kan zo'n vulkaan hebben voor de hele wereld. Nou meis, probeer nog wat van je dagen te maken daar en ik duim voor je dat je zaterdag de 24e terug kan naar huis! Je hebt je er nu toch op ingesteld en zult nu ook wel naar huis (Peter) willen. Ik denk aan je!
    Dikke knuffel

  • 20 April 2010 - 14:20

    Rozemarijn:

    Hey meisie,

    He bah, nou hopen dat het snel heeeel hard gaat regenen hier, dan mag je ook terug:D
    Ik zal duimen!


  • 20 April 2010 - 17:59

    Karin Veldhoen:

    Dag schat,

    Dit is wel een beproeving voor je. Fijn dat je met James in Pokhara zit. Heb je dat Engelse meisje met haar negatieve denken maar in Kathmandu achtergelaten? Ik hoop toch echt dat er komend weekend wat duidelijkheid komt wanneer je terug kunt vliegen. Het vliegverweer in ons land komt langzaam maar zeker weer op gang, maar Engeland heeft het luchtruim nog hermetisch afgesloten. Jij kunt gelukkig ook op Brussel vliegen, toch. Eva is ook nog steeds in Twello. Tot vanmiddag was het onzeker of mijn onderzoek wel door zou gaan, omdat de radioloog nog in Bangkok zat. Wat een impact heeft het direct wanneer zoiets gebeurt.
    Moed houden, meidje. We denken aan je.

    Liefs, mama

  • 20 April 2010 - 20:06

    Es:

    Hi skatteke!
    Probeer nog lekker zen te blijven, die paar daagjes kunnen er ook nog wel bij! Je mist hier niks... (wij missen alleen jou nog).
    Succes en tot snel!
    Dikke kus!

  • 21 April 2010 - 10:49

    Karin:

    Je moet maar zo denken dat het daar nog heerlijk weer is, dus probeer er nog eventjes van te genieten. Ben ik vandaag vrij is de zon er maar zo af en toe, terwijl hij de afgelopen dagen flink heeft geschenen. Ook valt er zo af en toe een buitje, vet balen. Maar alle gekheid op een stokje het is echt niet tof als je geen duidelijkheid hebt wanneer je terug mag. Hopelijk ben je wel terug om de verjaardag van onze koningin te vieren, hahaha......

    Dikke kus en een knuffel van Karin en William natuurlijk

  • 21 April 2010 - 19:29

    Cindy Van Sermond:

    Hee Jes,
    Ik kijk elke dag even op je site.. om hopelijk te kunnen lezen dat je een vlucht heb een deze
    dagen.. Ik duim voor je dat je gauw naar huis kan komen... Ik kan me zo voorstellen dat je er klaar mee bent en dat je naar je Peter en je fam. wil..
    Succes en toch veel plezier nog daar..
    Liefs Cindy... x

  • 21 April 2010 - 19:45

    Mariska:

    Hey Jeskika, zoals je ooit op de boerderie door Gerrit werd genoemd.
    Nou meissie, mijn post ligt op de van ittersumstraat op jou te wachten. Dus nu per mail ook een berichtje van mij.
    Adem in- adem uit, ik vind het een hele goeie! (was het ook niet ooit een hit van eurovisiesongfestival ofzo, bij de kids?)
    Anyway, wens jou alle geluk van de wereld to catch a flight!
    En hoop snel je schaterlach weer te horen.
    Groetjes en liefs van ons allemaal uit Harderwiek van David, Linda, Gerjan en Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 73463

Voorgaande reizen:

03 Januari 2010 - 02 April 2010

Nepal, het dak van de wereld

16 Januari 2009 - 16 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: