Inzamelingsactie - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu Inzamelingsactie - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu

Inzamelingsactie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

04 December 2008 | Nederland, Hasselt

Afgelopen zondag ben ik naar de deelnamedag in Dordrecht geweest. Het was echt leuk om alle vrijwilligers te zien die de komende maanden (dec, jan, feb) die kant opgaan. Met een aantal al kennis gemaakt. En Evelien heeft zelfs dezelfde vlucht dan ik geboekt, dus vlieg ik niet alleen helemaal prima. Maandag en vandaag weer naar de GGD geweest voor de Mantouxtest (tuberculose). En vandaag de aanvraagformulieren voor mijn visum op de post gedaan. Kortom; de voorbereidingen zijn in volle gang.

Eindelijk is het zover dat ik loten kan gaan verkopen. De prijzen die ik bij elkaar gesprokkeld heb zijn allemaal beschikbaar gesteld door sponsors, helemaal te gek. Sponsors bedankt!! De gehele opbrengst wil ik schenken aan de projecten van Vrijwillig Afrika. Van de week kreeg ik ineens een super leuk idee. Op de deelnamedag heb ik foto's gezien van de school en het weeshuis en zag daar helemaal geen speeltoestellen voor de kinderen staan. Het zou gaaf zijn als ik samen met jullie een speelparadijsje voor de kinderen kan realiseren. Er wordt nu uitgezocht of er ook schommels enzo te koop zijn in Ghana. Anders moeten we die uit Nederland mee gaan nemen, ik mag toch 48 kilo meenemen, hahaha.... Ben benieuwd of het gaat lukken en anders beslis ik op het moment dat ik in Ghana ben waar de grootste behoefte aan is. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.

Prijzen loterij:

1e prijs; Overnachting in een sfeervolle hotelkamer inclusief ontbijt aangeboden door Andre Aaij in Golden Tulip Epe. Tijdens het verblijf wordt er 2 x een half uur massage aangeboden door Corinne Brandhorst

2e prijs; Fotoshoot aangeboden door Gerjanne Immeker, Pulcher Photography, www.fotografiemetpassie.nl

3e prijs; Boodschappenpakket aangeboden door Jennie Riezebosch, C1000 Hasselt

4e prijs; Twee toegangskaartjes wellnessresort Veluwse Bron aangeboden door Hester van den Bos

5e prijs; Ici Paris cadeaucheque t.w.v. 30 euro

6e prijs; Twee toegangskaartjes Dierenpark Wissel, Epe

7e prijs; Boekenbon t.w.v. 10 euro

8e prijs; Fles wijn aangeboden door Jennie Riezebosch C1000 Hasselt

Loten kosten 5 euro per stuk.

Ik hoop dat jullie nog wat centjes over hebben voor dit goede doel. De loten kun je bij mij kopen of bij een van mijn familieleden, die zijn ook al druk aan het werk gezet, hahaha.....

Natuurlijk is het ook mogelijk om even een email te sturen als je loten wilt hebben; karinpalland@hotmail.com. Zet je adresgegevens erbij en maak geld over op rekeningnummer 32.56.60.093 t.n.v. K. Palland o.v.v. "Ghana". Ik zal er dan voor zorgen dat je de loten per post thuis krijgt.

De trekking zal voor mijn vertrek (16 januari) plaats vinden. Hier kom ik nog op terug.

  • 04 December 2008 - 23:34

    Reint En LYdia:

    He Karin en William,
    spannend allemaal he!!
    We hopen dat je een hele goede voorbereiding mag hebben.
    Geniet ervan.
    groetjes uit Phnom Penh

  • 05 December 2008 - 08:38

    Fancy:

    Heej!!
    Klinkt helemaal super!!
    Ik ga loten kopen!!
    Hoeveel loten heb je?

    Succes met alles!!!

    Liefs..

  • 05 December 2008 - 16:04

    Frederieke:

    Goed bezig!! Kom maar op met die loten..

  • 05 December 2008 - 16:22

    Nicole:

    Hee Karin!!!

    Ik heb je email adres niet maar wil graag loten kopen om jou en je goede doel te sponsoren:) dus wil je mij eventjes mailen? Als je mijn adres niet meer hebt heeft jeanette of saskia dat nog wel! Anders mag je me ook via hyves even je hotmail mailen...

    Succes met de voorbereidingen

  • 05 December 2008 - 20:47

    Roos:

    Klinkt vet cool grote zus!! :D

  • 06 December 2008 - 10:02

    Anjetha:

    Hey Karin!

    Onwijs goed idee zeg!
    Ik zal binnenkort loten bij je kopen voor de hele familie!

  • 17 December 2008 - 06:50

    Karin :

    Ik heb je net gemaild, een super idee!!!

    liefs karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hasselt

Karin

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 73475

Voorgaande reizen:

03 Januari 2010 - 02 April 2010

Nepal, het dak van de wereld

16 Januari 2009 - 16 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: