Afscheidsborrel! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu Afscheidsborrel! - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu

Afscheidsborrel!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

03 Januari 2009 | Nederland, Hasselt

Alleerst allemaal een gelukkig en gezond 2009!!

Bedankt voor alle leuke reacties die ik van jullie krijg op de inzamelingsactie. Het doet mij echt goed.

De loterij loopt echt grandioos goed, wat geweldig dat iedereen ook zo enthousiast is. Heb al 1000 euro op de Kidz Active rekening gestort, zodat de speeltoestellen voor bij de school/weeshuis besteld kunnen worden. Als ik in Ghana ben gaat dit allemaal geplaatst worden, dus dan is mijn wens al vervult eigenlijk, hahahaha......Ik wilde namelijk iets blijvends achterlaten en dat is gelukt!! Maar ik heb nog veel meer geld bij elkaar gehaald, dat ga ik pas besteden als ik ter plekke ben. Dan kan ik echt gaan kijken waar behoefte aan is.

Voor wie het leuk vind om een afscheidsborrel te komen drinken is zaterdag 10 januari van harte welkom bij ons thuis vanaf 20.30u. Ik zal dan aan het eind van de avond de loten trekken, dus dan worden de winnaars bekend gemaakt. Natuurlijk kunnen jullie tot die tijd nog loten bij mij kopen.

Wie heeft er nog (complete) spelletjes thuis liggen die niet meer gebruikt worden bv. rummicub, scrabble, vier op een rij, memory etc.???? Deze zou ik graag willen meenemen, zodat ik spelenderwijs engels, rekenen enzo kan bijbrengen aan de mensen op mijn project. Laat het even weten a.u.b.

Tot zaterdag 10 januari!!




  • 03 Januari 2009 - 16:48

    Ome Jan:

    Hej Karin,

    Bedankt voor de uitnodiging, een borrel lust ik altijd wel, niet alleen bij afscheid maar ik houd hem tegoed !! Zaterdag de 10e zit ik al weer in Zweden, wellicht dat Jenny langs komt, nog goedkoper ook, drinkt geen borrel. Ik wens je een fijne avond met niet (te)veel tranen.

    Ik ben trots op jou, jezelf "een tijdje" wegcijferen voor een (vele) ander(en). Niet alleen worden maar ook, en vooral daden !!!!

    Hou je haaks en tot mailens.

    Hartelijke groet,

    Ome Jan

  • 03 Januari 2009 - 17:07

    Patricia:

    hoi hoi

    als ik je niet eerder zie wil ik je heel veel succes wensen en een fijne reis.

    groetjes patricia klaver

  • 03 Januari 2009 - 19:24

    Harmke:

    Het komt zo nu heel dicht bij! Geweldig hoe je bezig bent. We willen trouwens ook nog wel loten kopen hoor! Wat kosten ze? Misschien komt 1 van ons nog wel even aanwaaien op 10 januari. Ik zal nog eens even in mijn spelletjes kast kijken of ik nog bruikbare spelletjes heb...

    groetjes Harmke

  • 04 Januari 2009 - 06:37

    Nichtje Frederieke:

    Wij zijn van de partij! Wil idd nog wel een paar loten kopen, maar ik bel je wel even. Spannend dat het zo dichtbij komt!

    Tot snel,

    nichtje Frederieke

  • 04 Januari 2009 - 08:41

    Leon En Ilona:

    Hey schoonzus!
    Wij komen zeker een borrel drinken op de 10e,gezellig! En we zullen de kast induiken op zoek naar spelletjes... Tot zaterdag en succes met alle verdere voorbereidingen!!
    Leon en Ilona

  • 04 Januari 2009 - 10:31

    Karin Ellen:

    Jeetje wat goed zeg dat je al de toestellen bij elkaar hebt!!!!!!!!
    Veel plezier de 10e.

    liefs karin

  • 04 Januari 2009 - 12:29

    Roos:

    Super man! Had stiekem gehoopt dat de borrel op een andere dag zou zijn, ahhaha.. want ik moet (weer) werken!
    Ga eens even kijken of er nog wat te fixen valt! ;)

    Liefsliefs!

  • 04 Januari 2009 - 15:25

    Dennis En Saskia:

    Hoi Karin!
    Wij komen borrelen hoor!
    We gaan zeker nog kijken of we nog iets van een spelletje hebben...
    Tot dan! Gr. Dennis en Saskia

  • 04 Januari 2009 - 21:11

    Hanneke:

    He,

    Ik zal't ff in de groep goiien en als k kan kom ik ff borrelen.... Enne die spelletjes,zal ik ook even naar kijken.

  • 07 Januari 2009 - 08:49

    Annemarieke:

    Hey Karin,
    nou, de oppas is geregeld, wij komen een borrel drinken op je grote avontuur! vind het waanzinnig kanp dat je dit gaat doen.
    Tot zaterdag dan!

    Annemarieke, Gerrard en Jorn (maar die zegt je een andere keer wel dag)

  • 11 Januari 2009 - 12:27

    Oom Dick En Tante Be:

    Hallo Karin,
    De tijd gaat snel. En het afscheid nadert.Wij wensen je een goede reis,
    maar bovenal een heel fijne tijd.HARTSTIKKE MOOI, dat je daar vrijwilligerswerk gaat doen.Geniet ook van de mensen en de cultuur daar.Wij zullen je volgen via de mail.
    Liefs en groetjes. Dick en Bea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hasselt

Karin

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 73485

Voorgaande reizen:

03 Januari 2010 - 02 April 2010

Nepal, het dak van de wereld

16 Januari 2009 - 16 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: