't Is bijna zover........ - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu 't Is bijna zover........ - Reisverslag uit Hasselt, Nederland van Karin Riezebosch-Palland - WaarBenJij.nu

't Is bijna zover........

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karin

12 Januari 2009 | Nederland, Hasselt

Afgelopen zaterdag is de trekking geweest, hieronder de gelukkige winnaars:

1e prijs; Hennie en Dirk (lotnummer 62) hebben de overnachting in Golden Tulip Epe met 2x half uur massage gewonnen.

2e prijs; De fotoshoot gaat naar Arno, Elise en Logan van der Horst (lotnummer 369)

3e prijs; Harold van de Wetering (lotnummer 224) krijgt het boodschappenpakket van de C1000

4e prijs; Anky Kosters (lotnummer 427) gaat een heerlijk dagje relaxen bij de Veluwse Bron.

5e prijs; Familie Riezebos (lotnummer 627) heeft de Ici Paris cadeaucheque t.w.v. 30 euro gewonnen.

6e prijs; Herma Mars gaat een dagje naar Dierenpark Wissel.

7e prijs; lotnummer 80, winnaar nog onbekend, Boekenbon t.w.v. 10 euro

8e prijs; Henk Jan en Tinke Mijnheer (lotnummer 435) krijgen een heerlijke fles wijn.

Extra prijs; Nog een fles wijn, deze gaat naar Peter Bakker (lotnummer 218 )

Het huis zat echt goed vol, maar goed dat we een beetje ruimte hadden gemaakt, hahahaha.......Leuk dat er zoveel lieve mensjes waren. Met deze inzamelingsactie is maar liefst 2750 euro bij elkaar gehaald. Echt ongelovelijk veel geld. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken!!! Ben er onwijs blij mee, want zonder jullie was deze actie niet zo'n groot succes geworden. Er is al 1000 euro overgemaakt naar Kidz Active voor de speeltoestellen bij de school/weeshuis. Dit wordt geplaatst als ik in Ghana ben, dus zal daar zeker foto's van maken. Ik houd jullie op de hoogte waar de rest van de centjes heen gaan.

Ook heb ik veel spelletjes gekregen om mee te nemen. Hoop echt dat het in mijn koffer gaat passen, maar daar komen we donderdag wel achter als ik ga inpakken. Anders moet William ook nog maar wat meenemen.

Het begint nu wel heel erg te kriebelen, nog een paar dagen en dan zit ik in het warme Ghana.

Ps. foto's moet ik heel erg verkleinen om ze op de site te krijgen, dus echte geweldige kwaliteit is het niet, maar het gaat om het idee, hahahaha.....'t was gezellig, das wel te zien

  • 12 Januari 2009 - 18:21

    Hans & Elly:

    Hoi Karin,
    Bij deze alvast een hele goede reis toegewenst. Sterkte, succes, maar vooral ook heel veel plezier. Geniet van alle ervaringen die je op gaat doen. Wij zijn nog niet toegekomen om spelletjes te zoeken. Die brengen we wel een keer naar William als we wat hebben.
    A-DIEU, (= Ga met God )
    Hans, Elly en kroost.

  • 12 Januari 2009 - 18:22

    Hans & Elly:

    Enne...........William sterkte hé!!!

  • 12 Januari 2009 - 19:20

    Roos:

    Vind het helemaal cool wat je gaat doen! :D
    Maar dat betekent niet dat ik je niet ga missen.............
    We gaan je hier op de voet volgen, dus dat zit allemaal wel snor! ;)
    Liefs

  • 12 Januari 2009 - 19:45

    Marion:

    hey karin helemaal super zeg!!ik wens je heel veel plezier en succes daar!!groetjes en een dikke kuzz

  • 12 Januari 2009 - 19:56

    Jody, Veronique+Ryan:

    Hey Karin,

    Sorry dat we niet zijn geweest, maar we hadden onverwachts zelf het huis vol volk... Kan ook gebeuren. Dat wil niet zeggen dat we niet aan je gedacht hebben. Jammer dat we niets gewonnen hebben, maar het geld wordt gelukkig goed besteed. Vanuit het warme en zonnige Holtenerstraat willen wij je een ontzettend leuke tijd wensen en we houden de site in de gaten! Succes met alles wat je gaat doen. Ennuh William, ook sterkte! Als je een keer wil komen eten: be our guest!

  • 12 Januari 2009 - 20:25

    Elselien:

    Karin heel veel plezier & succes in Ghana! Ik ga je belevenissen zeker volgen ;-)

    Groetjes, Elselien

  • 12 Januari 2009 - 20:42

    Ans :

    Hoi Karin,
    Bij deze pas goed op jezelf,geniet,laat het gebeuren,succes en ik blijf je volgen!!!

  • 12 Januari 2009 - 21:33

    Dineke:

    Ha Karin!
    Vanuit het zwolse wil ik je een hele goede reis toewensen, geniet van alle indrukken en William heel veel succes zonder je vrouwtje :-) en op de volgende familie dag wel je fotoalbum meenemen hoor! en om met de woorden van mijn 'Oom en Tante' af te sluiten...... Ga met God. Simon en Dineke

  • 12 Januari 2009 - 21:38

    Karin Ellen:

    WAUW wat een enorm bedrag zeg!!!!! Zo das echt toppie!!!!
    Geniet van het aftellen.....ennuh succes met inpakken.

    liefs karin

  • 13 Januari 2009 - 06:51

    Ilona:

    Ha schoonzus! Jammerrrrrr, geen prijs... Maar wat leuk voor tante Hennie en oom Dirk, haha, gefeliciteerd!!
    Vraagje: heb je nog behoefte aan shorts en shirtjes om mee te nemen? Ik heb nog een voorraadje 'over' van Australie, en je mag het daar laten als je wilt... Hoor het wel, groetjes!

  • 13 Januari 2009 - 07:57

    Hester:

    hee Karin,
    heel veel plezier en een prachtige ervaring gewenst!!
    houd ons op de hoogte, ben erg benieuwd!!
    groetjes hester

  • 13 Januari 2009 - 14:14

    Geanne Riezebos:

    Hej Karin,

    Het komt nu wel heeel dicht bij he?!
    Ik wil je vast een goede reis wensen en heel veel plezier en succes in Ghana!!

    Groetjes
    Geanne Riezebos

  • 13 Januari 2009 - 18:38

    Alice:

    Hoi Karin,

    Je hebt een prachtig mooi bedrag bij elkaar gesprokkeld. Wij wensen je het allerbeste in Ghana en hopen dat je veel goede dingen kunt gaan doen. Helaas konden wij niet komen, we hadden al een andere afspraak. Zien we je nog deze week bij opa en oma en anders veel plezier en tot ziens, we blijven je volgen. hartelijk groet van de familie van Dieren.

  • 14 Januari 2009 - 17:50

    Hanneke:

    Hoi hoi. O ben helemal vergeten om je een berichtjete doen. Ik kon zaterdag niet. Jammer maar helaas. Ik hoop dat je het erg naar je zin zult hebben daar in verweggistan. En dat je weel heel huids terug komt.

    Groetjes fam. Haasjes.

  • 16 Januari 2009 - 07:59

    Suus:

    he meisje
    je zit nu in het vliegtuig ik wil je (nog een keer) veel succes en nog meer plezier wensen geniet er van en tot gauw
    dikke kus suus

  • 16 Januari 2009 - 12:37

    Fam Ten Klooster:

    lieve Karin
    je bent nu onderweg naar ghana, wij wensen je veel plezier toe en we blijven je in de gaten houden
    veel liefs marcel, sabine,lysanne en denise

  • 16 Januari 2009 - 13:07

    Dennis En Saskia:

    He kaatje!!
    Als het goed is zit je nu lekker in het vliegtuig te lezen enzo...
    Vanuit het nog steeds heel koude Nederland; Heel veel plezier en succes!!Gr. Dennis en Saskia

  • 17 Januari 2009 - 12:02

    Esther En Peter:

    JOEHOE,
    wil je even een dikke kus vanuit zwolle geven, bij deze is hij onderweg... Was trouwens gezellie donderdag, en vooral het koffer probleem, haha. Maar wat ontzettend veel spelletjes had je gekregen van mensen. Echt goed dat iedereen zo meeleefd en -helpt!!! Nou, ben ontzettend benieuwd naar je belevenissen, dus hopelijk kom je daar snel een computer tegen!! Love you, Es en Peet

  • 18 Januari 2009 - 21:24

    Barry En Stefanie:

    Hey, lieve Karin,
    Ik vind het een erg raar idee dat je je nu aan de andere kant van de wereld bevindt! Hier is het net boven nul, bij jouw is het 35+! (al moet ik eerlijk toegeven dat ik dat gevoel ook nog steeds heb met die koorts!). Erg jammer dat ik je niet meer heb gezien voor je wegging, maar dat zij zo. Ik hoop niet dat jij de griep-variant hebt gekregen die ik/wij hebben, want ik moest er in deze omstandigheden niet aan denken om zo'n reis te moeten maken! Ik wil nog niet eens op de fiets, laat staan in een vliegtuig!
    Maar.... nogmaals, heeeel veel succes, plezier en sterkte (want het zal ook wel eens vet tegenvallen) met alles wat je daar mag gaan doen! We houden je in de gaten, want... we willen niets van je avontuur missen.

    Liefs en een dikke kus,
    Barry en Stefanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hasselt

Karin

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 73483

Voorgaande reizen:

03 Januari 2010 - 02 April 2010

Nepal, het dak van de wereld

16 Januari 2009 - 16 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: